مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-07بين الملل

تاکید صالح و الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام و تعقیب بقایای داعش


رییس جمهور و نخست وزیر عراق در یک نشست مشترک درباره تحولات اخیر این کشور رایزنی و بر لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام و شفاف و نیز تعقیب بقایای داعش تاکید کردند.

- رییس جمهور و نخست وزیر عراق در یک نشست مشترک درباره تحولات اخیر این کشور رایزنی و بر لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام و شفاف و نیز تعقیب بقایای داعش تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، برهم صالح، رییس جمهور عراق روز پنجشنبه با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور در بغداد دیدار کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر اطلاع رسانی رییس جمهور عراق آمده است که دو طرف درباره اوضاع سیاسی، امنیتی، بهداشتی و اقتصادی این کشور رایزنی و بر لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام و شفاف تاکید کردند.

رییس جمهور و نخست وزیر عراق در این نشست مشترک بر ضرورت تداوم تعقیب بقایای تروریست ها، ادامه پیروزی های نیروهای امنیتی کشور، حفظ دستاوردهای محقق شده و تحکیم امنیت در همه شهرها نیز تاکید کردند.

بنا بر این گزارش، بررسی راه های مقابله با کرونا ویروس، حمایت از کادر پزشکی و بهداشتی و همچنین بررسی راهکارها و اقدامات انجام شده برای خروج از بحران اقتصادی با کاهش هزینه های دولت، افزایش منابع دولتی و تقویت اصلاحات در کشور از دیگر محورهای این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید صالح و الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام و تعقیب بقایای داعش

تاکید صالح و الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام و تعقیب بقایای داعش